גלנט לבלינקן: "ביקורך מעביר מסר ברור ליריבינו"

    איתי גדסי No Comments on גלנט לבלינקן: "ביקורך מעביר מסר ברור ליריבינו"

    שר הביטחון יואב גלנט למזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן: "ביקורך בישראל מגיע בזמן קריטי, ומעביר מסר ברור ליריבנו ושותפנו באזור: ארה"ב וישראל מאוחדות מול האיום האיראני ומול כל מי שמנסה לערער את היציבות באזור"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: אלעד מלכה, תמונה: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

    שר הביטחון, יואב גלנט, נפגש הבוקר (שלישי) עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. במהלך הפגישה דנו השניים בשיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות, באתגרים הצבאיים של מדינת ישראל ובהעמקת הקשרים האזוריים לשיפור היציבות הביטחונית.

    השר גלנט הודה למזכיר בלינקן על העמידה האיתנה והתמיכה של הממשל האמריקני בחיזוק ושימור יתרונה האיכותי של ישראל במזרח התיכון.

    שר הביטחון סקר בפני מזכיר המדינה אודות האירועים האחרונים והאתגרים הביטחוניים והמבצעיים של ישראל, תוך התמקדות באיראן ושלוחותיה בזירה הצפונית.

    שר הביטחון יואב גלנט: "ביקורך בישראל מגיע בזמן קריטי, ומעביר מסר ברור ליריבנו ושותפנו באזור: ארה"ב וישראל מאוחדות מול האיום האיראני ומול כל מי שמנסה לערער את היציבות באזור. אנחנו מסכימים לחלוטין עם העובדה שאסור לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני צבאי".

    "שיתופי הפעולה המיוחדים בין המדינות הגיעו לשיא חדש בשבוע שעבר עם התרגיל הצבאי המשותף. מערכת היחסים שלנו מבוססת על ערכים ואינטרסים משותפים, ומעניקה משמעות חשובה ליציבות האזורית”.

    "נמשיך לפעול יחד להעמקת מערכת היחסים בין המדינות ולצירוף מדינות נוספות שיתרמו לשיפור היציבות האזורית, נגד האיומים השונים".



    0 תגובות